Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor (Capitolul 11 – Returul Produselor) si a prezentei Politici de retur, fiind in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta (vanzare online).

Dupa ce citesti cu atentie randurile de mai jos, te rugam sa completezi formularul de retur.

Conditii generale de retur

Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, intr-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora.

Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice, consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente costurilor de transport.

PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din depozit).

Costul de transport aferent returnarii produselor cade in sarcina clientului. 

Produsul returnat trebuie sa fie în starea inițială (nou, fără urme de folosire, etc.).

Coletul va fi ridicat de la dvs. de către curierul trimis de TOOLFiX, în urma cererii completate, menționată mai sus.

Iți recomandăm ambalarea corespunzătoare pentru protejarea integritatii produselor (cutie, bax, palet, etc.), dar si pentru a nu risca refuzul returului.

Returnarea partiala a unei comenzi in care a fost aplicat un voucher sau cod promotional duce la recalcularea conditiilor de aplicare voucher. Daca acestea nu se mai indeplinesc, atunci din valoarea returnara catre Client se va scade valoarea reducerii acordate de voucher. Returnarea unui produs pentru care Clientul a primit un alt produs cadou se va face in mod obligatoriu insotita si de produsul cadou, altfel returul nu se va accepta.

Rambursarea banilor (contravaloarea produsului) se va face in maxim 14 zile calendaristice, prin mijloace electronice (refund pe contul de card sau ordin de plata in contul IBAN mentionat in cererea de retur, pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs sau transfer bancar).

Conform OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele complete necesare returnarii.

Receptia returului se face intr-un spatiu special monitorizat video, lipsa produsului (care face obiectul retragerii din contract/retur) din colet atrage dupa sine descarcarea de responsabilitate pentru TOOLFiX.ro, returul fiind considerat nerealizat conform legislatiei (Articolul 13, alineatul 4 din O.U.G Nr. 34/2014). Urmeaza verificarea produsului returnat a carui stare trebuie sa fie identica cu cea din formularul de retur completat de consumator. Diferentele aparute pot reprezenta motiv de refuz al returului.

Daca diferentele au aparut in procesul de transport, TOOLFiX.ro este descarcat de responsabilitatea returului, consumatorul urmand sa isi recupereze pierderile de la firma de curierat prin care a trimis returul.

TOOLFiX.ro are dreptul de a refuza returul in urmatoarele situatii:

  • Daca produsul a fost folosit sau montat.
  • Daca produsul are urme de uzura sau este incomplet (lipsă ambalaj, accesorii, etc.)
  • In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit sau numar de serie diferit (SN sau serial number);
  • In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a bunului;
  • In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • Bunuri care sunt, dupa livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Daca in comanda livrata existau mai multe produse identice si toate au fost desigilate si folosite. Se accepta desigilata doar o bucata.

Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, returul va fi refuzat, iar coletul va fi retrimis catre client prin curier, taxele de transport fiind suportate de catre client.

Completand formularul de retur inseamna ca ai citit si ai fost de acord cu politica noastra privind returul.

Pentru a vă oferi o experiență de cumpărare personalizată, site-ul nostru utilizează cookie-uri.
politica privind cookie-urile.
Ce anume cauți la ToolFix?